Info

In 2003 startte Mark van Bokhoven zijn eenmanszaak MARKonTarget productiviteitsbureau na jaren als lijnmanager, engineer, trainer, interimmer en managing director te hebben gewerkt. Na de eerste grote projecten storte de omzet in en schreef hij het lean handboek met een oplage van 100 stuks. Intussen zijn er meer dan 30 000 stuks van verkocht in Nederland en is het vertaald in het Engels, Duits en Pools. Dit boek was een ommekeer die zorgde voor het succes in de volgende jaren. In 2008 is de eenmanszaak omgezet naar bv, is er een webwinkel gestart, organiseren we netwerk bijeenkomsten (momenteel staat dat op een laag pitje), is er kennis management software ontwikkeld en zijn er nog vele andere producten ontwikkeld.Daarnaast is er gewoon gewerkt voor tientallen bedrijven. In 2012 is een bedrijfspand gekocht voor de ontwikkeling van het Lean Experience Centre. Ondanks de vele successen is ’t MoT beter nog een kleine club met een vaste kern van 2 personen en een flexibele schil van zelfstandigen die werken vanuit dezelfde konstruktieve motivatie. Over enkele jaren zal onze organisatie uit ca. 10 vaste medewerkers bestaan (volgens de kristallen bol).